Valparna är 2 veckor

Idag är valparna 2 veckor gamla och allt går finfint. Chickan tar hand om de jättebra och alla växer så det knakar. Nu i helgen har de sakta börjat att försöka gå, än så länge har det inte klarat de helt, men träning ger färdighet! ;-) De håller också på att öppna ögonen. Nu ser vi verkligen fram emot de kommande dagarna, och så hoppas vi att de snart är uppe och går, att de ser och att de hör. :-)


Bläckis är fortfarande med oss och passar valparna nästan lika bra som Chickan själv... ;-)

Hokki:

Hazze:

Hampe:

Hikka:


Jag tror hon försöker säga att hon är trött på detta... men glöm inte att kika in lite då och då nu i veckan för att få se deras första steg/deras fina ögon. ;-)
Kram Jannica, ELJAJOS


Tassavtryck:

Lämna ett tassavtryck här:

Mitt namn:
Kom ihåg mig till nästa gång

Min e-postadress: (publiceras ej)

Adressen till min blogg/hemsida:

Mitt avtryck:

Trackback