Det ska börjas tidigt...

Jag har varit lite halvkass i veckan så det fick bli en lugn kväll idag. Det innebar vars två rundor på agilitybanan med Zuki och Ginza och sen lite prova-på för Juni och Jutzu. Ska man bli agilitychampion får det ju börjas i tid, haha! ;]
Efter en liten stund på banan kom en gammal kurskompis dit för att träna med sin flatte. En himla fin hane som snällt lekte lite med valpisarna innan det var dags att åka hem... myggorna invaderade ju hela fältet! Väl hemma har vi tittat på tv4:s långfilm, Desperate Hours. Rätt bra film, lite annorlunda sådär. Lagom oförutsägbar, helt enkelt. :] Nu ropar sängarna! Godnatt! /Jannica, ELJAJOS

Tassavtryck:

Lämna ett tassavtryck här:

Mitt namn:
Kom ihåg mig till nästa gång

Min e-postadress: (publiceras ej)

Adressen till min blogg/hemsida:

Mitt avtryck:

Trackback