7 veckor

Idag blir valpisarna sju veckor gamla och jag har i flera dagar önskat bra väder idag, och det fick vi - underbart! Detta gjorde att vi både kunde koppelträna och ta fram nya saker till trädgården att leka med. Nu ser snart deras inhängnade del av trädgården ut som rena miljöträningsbanan, och det gillar de starkt! Dagens nyheter blev presenning att springa på och en liten balja med vatten att svalka tassarna i. Hur roligt som helst! Självklart är även däcket, tunneln och stegen fortfarande populära. :]
Koppelträningen idag gick bra. Alla följde oss fint och var lagom nyfikna på allt nytt som fanns på vår lilla gata; blommor, buskar, bilar, sten och soptunnor...
/Jannica, ELJAJOS
Ljuslila hane
Röd hane
Ljusblå hane
Lila hane
Mörkblå tik
Grön tik
Gul tik
Rosa hane

Tassavtryck:

Lämna ett tassavtryck här:

Mitt namn:
Kom ihåg mig till nästa gång

Min e-postadress: (publiceras ej)

Adressen till min blogg/hemsida:

Mitt avtryck:

Trackback