Baddax!

Igårkväll var det dags att badas efter en varm och lång dag med kloklippning, pälsklippning och annat pyssel. Jag och mamma hjälptes åt att bada två i taget och under tiden fick de andra 6 springa runt i hallen där de aldrig lekt tidigare. Det blev fullt fart i det stora korgarna och man såg tendensen till det så kallade "badrycket" även hos valpisarna. :]
Först i badet var Jappe och Jack.
Sen var det Ellas och Jujutzus tur...
...Juni och Jajo...
... Och sist ut var Jazzi och Olle.
Först som Jack var belv han också först trött. Hans nya favoritställe blev handdukarna vid toaletten...
 
Imorse bar det av till veterinären för besiktning, vaccinering och ID-märkning av valpar, men även för att vaccinera både Ginza och Zuki. Familjeutflykt helt enkelt! ;] Allting gick bra och väl hemma igen gjorde jag och mamma i ordning alla papper och annat som ska följa med de två flyttande valparna imorgon. Godnatt, godnatt! :]
/Jannica, ELJAJOS

Tassavtryck:
Postat av: Jeanette

WOW vilken fin goodiebag ni skickar med. Så kul för valpköparna!

2012-07-28 @ 07:37:21

Lämna ett tassavtryck här:

Mitt namn:
Kom ihåg mig till nästa gång

Min e-postadress: (publiceras ej)

Adressen till min blogg/hemsida:

Mitt avtryck:

Trackback