bus med pudlar

Igår hälsade förra årets valp, pudeln Kickan (Eljajos Inah), på med sin husse, och även hennes mamma Nova (Eljajos Hikka) tittade förbi med sin matte. Valparna tyckte det var hur skoj som helst att få träffa två pudlar. Zazza har ju träffat dem men är inte vidare intresserad av dem, så detta var hur kul som helst. I motsats till Zazza tyckte Nova att de var helt okej att leka lite med, åtminstone till en början. Dock är hon mer av den typen som helst leker "pjet", och då var det ju lite svårt för de små valparna att hänga med, men nöjda var dem i alla fall! Kickan stod lite mer på Zazzas sida i denna fråga och tycte inte det var riktigt lika roligt att leka med små terriervalpar.
/Jannica, ELJAJOS
Lek med Kickan...
...och med Nova.



När alla åtta rusade mot henne på en och samma gång blev det dock liiiiite jobbigt, haha.

Tassavtryck:

Lämna ett tassavtryck här:

Mitt namn:
Kom ihåg mig till nästa gång

Min e-postadress: (publiceras ej)

Adressen till min blogg/hemsida:

Mitt avtryck:

Trackback