Ensam på äventyr

Sist lovade jag nya aktiviteter och så blev det. I veckan tog vi fram vår tunnel, vilken var mycket uppskattad. De började springa genom den så fort den landade på marken och busade som bara den. Vi hann inte sätta fast den på något vis så den rullade fram och tillbaka när de sprang, men inte brydde de sig om det, nästan roligare faktiskt. :]
Idag blev valparna 6 veckor gamla och jag passade på att ta ut dem en och en på fotbollsplanen för lite enskild upptäckartid. Lite konstigt var det i början när jag först gick en bit ifrån och de lämnades alldeles ensamma (enligt dem) på en helt okänd plats, men snart insåg de det ofarliga i situationen och började upptäcka allt som fanns att upptäcka; fotbollsmål, söndriga bänkar, fjädrar, svajande "blommor" och gräsklippare...
Ljuslila hane
 
Röd hane
Ljusblå hane
Lila hane
Mörkblå tik
Grön tik
Gul tik
Rosa hane
Precis som jag, gäspar Ljuslila godnatt efter att ha bäddat ner sig under fällen... Godnatt! :]
/Jannica, ELJAJOS

Tassavtryck:
Postat av: lena/mamma

Tänk vad tiden gått fort, partner ;) Som vanligt fina foto på våra små älsklingar :)

2012-07-15 @ 00:56:42

Lämna ett tassavtryck här:

Mitt namn:
Kom ihåg mig till nästa gång

Min e-postadress: (publiceras ej)

Adressen till min blogg/hemsida:

Mitt avtryck:

Trackback