Hjärngympa och bus med mammsen

Idag fick Ginza ett busryck, och valparna hängde glatt på. Det är ju klart lättast att vara i soffan dit ingen valp kommer upp. Att vara på golvet innebär ju direkt 6 mot 1, och hur rättvist är egentlgien det? ;]
Kvällen bjöd också på lite aktivitet, nämligen hjärngympa. Sånt behövs ju också ibland. Till en början blev de så uppspelta att det bara sprang ner muggarna utan att tänka. Men när de lugnat ner sig efter en minut eller så började de tänka istället och då blev det lite svårare. Men de lyckades! :]
De kommande dagarna flyttar ytterligare några valpar hemifrån och på lördag finns det förmodlgen bara två kvar här hemma. Visst är det himla roligt med valpar, men det ska ändå bli skönt att kunna återgå till ett någorlunda normalt liv. Vi är ju helt säkra på att våra valpar får det hur bra som helst med all den tid och uppmärksamhet de behöver i sina nya familjer. :] /Jannica, ELJAJOS

Tassavtryck:

Lämna ett tassavtryck här:

Mitt namn:
Kom ihåg mig till nästa gång

Min e-postadress: (publiceras ej)

Adressen till min blogg/hemsida:

Mitt avtryck:

Trackback