Så... vem är vem?

På fredag är det dags för veterinärbesiktning och vaccination, och på lördag flyttar den första av våra åtta valpisar. Visst är det hög tid att göra det officiellt vem som heter vad?!
Ljuslila hane: ELJAJOS JALLA "OLLE"
 
Röd hane: ELJAJOS JUJUTZU
 
Ljusblå hane: ELJAJOS JAPPE "JAPPE"
 
Lila hane: ELJAJOS JACKPOT EXTRA "JACK"
 
Mörkblå tik: ELJAJOS JENCA "ELLA"
 
Grön tik: ELJAJOS JUNI "JUNI"
 
Gul tik: ELJAJOS JAZZI "JESSIE"
 
Rosa hane: ELJAJOS JAJO
/Jannica, ELJAJOS

Tassavtryck:
Postat av: Lena

Vad ska den "röda" hanen heta?

Svar: Det vet vi inte än.
kenneleljajos.blogg.se

2012-07-23 @ 22:25:26
Postat av: Jeanette

Fina valpar och fina namn! Kul med en liten Ella:)

Svar: Visst är det! :)
kenneleljajos.blogg.se

2012-07-23 @ 22:36:00
Postat av: Petra

Så fina dem är alla valparna:)). Kul att få se alla fina namn, ser fram mot att hämta min lilla Ella på lördag:)))).

2012-07-24 @ 00:07:50

Lämna ett tassavtryck här:

Mitt namn:
Kom ihåg mig till nästa gång

Min e-postadress: (publiceras ej)

Adressen till min blogg/hemsida:

Mitt avtryck:

Trackback