7 veckor och två dagar

Sista veckan före flytten har nu börjat. Sorgligt, men sant. Men vi har ju faktiskt kvar lille Hazze-fizen en extra vecka. ;)

Inför flytten har de nu badats, åkt bil och klippts ännu en gång och på fredag bär det av till veterinären. Och självklart så får de busa mycket med varandra nu innan de på måndag ska skiljas åt.

// Lena & Jannica, Eljajos


Badet (undersöka - bada - torkas - färdigfönad):

(Hokki)                                           (Hampe)

(Hazze)                                           (Hikka)

Hokki:

Nyklippt:


Lek i trädgården:


Hazze:
Nyklippt:


Lek i trädgården:


Hampe:
Nyklippt:


Lek i trädgården:


Hikka:
Nyklippt:


Lek i trädgården:


Tassavtryck:

Lämna ett tassavtryck här:

Mitt namn:
Kom ihåg mig till nästa gång

Min e-postadress: (publiceras ej)

Adressen till min blogg/hemsida:

Mitt avtryck:

Trackback