Flytt nr 4 och 5

Idag har både Eljajos Jappe "Jappe" och Eljajos Jajo "Frankie" flyttat hem till sina nya familjer, så nu har vi bara fyra kvar... Jag kom inte hem från jobb förrän efter valparna lagts för inatt så än har jag inte fått känna på skillnaden, men det kommer nog kännas lite tomt imorgonbitti. Men som jag skrev igår är det också skönt att veta att de får all den tid de behöver nu, och slipper tävla med sina syskon om uppmärksamheten. ;]
/Jannica, ELJAJOS
 
Vi önskar nu familjen Svensson-Hallenberg ett stort Lycka Till med lille Jappe i framtiden!
 

Vi önskar nu Joanna och David ett stort Lycka Till med lille Frankie i framtiden!

Tassavtryck:
Postat av: Jeanette

Kommer nog bli en markant skillnad idag när du ska fixa med dem. Kul att Frankie stannar i famljen:)

2012-08-02 @ 04:29:40

Lämna ett tassavtryck här:

Mitt namn:
Kom ihåg mig till nästa gång

Min e-postadress: (publiceras ej)

Adressen till min blogg/hemsida:

Mitt avtryck:

Trackback