5 veckor

Idag är valparna redan 5 veckor gamla och det känns som att tiden verkligen springer iväg. Om bara tre veckor är de redo att flytta hemifrån. Tiden går fort när man har roligt, helt enkelt. Idag har jag och mamma försökt ta några fina ståbilder på de allihop och det blir nog de enda bilder ni får se idag. Vädret är inget kul så bilder från trädgården blir det inga, men det har ni ju fått se i veckan som gått. För övrigt är allt bra. Just nu fixar vi i ordning vardagsrummet så att de kan leka här de dagar de inte kan vara ute. De behöver ju ganska stor plats att vara på nu under dagarna när de är igång som mest. Här kommer i alla fall dagens bilder... ordningen och vem som är vem vet ni väl vid detta laget? ;]
/Jannica, ELJAJOS

Tassavtryck:
Postat av: Jeanette

Åhhhhh så fina de är allihop!!!

2012-07-07 @ 19:18:36

Lämna ett tassavtryck här:

Mitt namn:
Kom ihåg mig till nästa gång

Min e-postadress: (publiceras ej)

Adressen till min blogg/hemsida:

Mitt avtryck:

Trackback