Namnen är numera officiella

Idag hämtade jag ut ett paket på posten som skickats av SKK. I detta paket låg rabattkuponger, välkommen valp-böcker med dvd:er, plastfickor och registreringsbevis. Den gemensamma nämnaren mellan alla dessa ting var att antalet var 8. Därmed är namnen officiellt bestämda och därför kan jag lika gärna avslöja dem även för er. Dock vet vi ju ännu inte vem som kommer att heta vad. De fem hannamnen är: Eljajos Jackpot Extra, Eljajos Jajo, Eljajos Jappe, Eljajos Jalla och Eljajos Jujutzu. De tre tiknamnen är: Eljajos Jenca, Eljajos Juni och Eljajos Jazzi. Som vanligt är alla (utom Jujutzu som fick bli ett undantag) tvåstaviga och enkla - precis som alla Eljajos valpnamn har varit tidigare. Det jag tycker är allra bäst är dock den lilla detaljen att mitt namn står med under "Uppfödare", mihihi...
/Jannica, ELJAJOS

Tassavtryck:
Postat av: Jeanette

Vilket roligt paket att hämta ut! O vilken känsla att ha nu ha ditt namn med som uppfödare! Fina namn till allihopa!

Svar: Ja, det känns gött ;) Tacktack :)
kenneleljajos.blogg.se

2012-07-06 @ 23:26:56
Postat av: Lena

Häftigt men självklart att ditt namn ska vara med. Eller....?

Svar: Jodå, men det är ju nytt nu sen jag blev 18 att mitt namn ens får stå med, så det känns kul :)
kenneleljajos.blogg.se

2012-07-06 @ 23:30:55

Lämna ett tassavtryck här:

Mitt namn:
Kom ihåg mig till nästa gång

Min e-postadress: (publiceras ej)

Adressen till min blogg/hemsida:

Mitt avtryck:

Trackback