och så har 8 blivit 6...

 ...och plötsligt känns det väldigt lugnt här i hemmet. Tänk att bara två valpar minus kan kännas som så stor skillnad! De senaste dagarna har det varit så himlans varmt så valparna har kunnat vara ute ända till nio på kvällarna. Idag har dock vädret varit lite mysko; sol i ena stunden och kraftig blåst i nästa. Därför fick vi ta in hundarna redan vid fem, men för att de skulle få hålla igång ett tag till tog vi in dem i vardagsrummet där de har busat för fullt. Mmm, åtta veckor blev de idag och ni ska få njuta av lite söta bilder, både enskilda och från vardagsrummet. /Jannica, ELJAJOS
Jujutzu                                       Jappe                                             Jack
Juni                                          Jazzi                                            Jajo
Lek i vardagsrummet

Tassavtryck:

Lämna ett tassavtryck här:

Mitt namn:
Kom ihåg mig till nästa gång

Min e-postadress: (publiceras ej)

Adressen till min blogg/hemsida:

Mitt avtryck:

Trackback