2 veckor gamla...

...blev sötnosarna igår och de bara växer och växer. Ögonen öppnades i torsdags och fredags och en del har börjat stappla fram på otroligt ostadiga ben. Men snart springer de nog runt som bara den här hemma, och det är ju då det på riktigt börjar bli både en massa jobb och himla roligt. ;] Nedan följer en hel del bilder och det är bara att skratta åt och njuta av de små.

Ljuslila hane är pappa upp i dagen. Jag lägger honom utanför valplådan för att ta en enskild bild på honom. Han ser sig omkring och bara gillar läget, lägger sig ner och chillar. Dessutom är rörelsemönstret nästan exakt likadant, haha.


Enskilda bilder på två veckor gamla sötnosar:
Ljuslila hane:

Röd hane:

Ljusblå hane:

Lila hane:

Mörkblå tik:
Nästan uppe och går :]

Grön tik:
Ännu en liten Zukikopia, pappas flicka? :]

Gul tik:

Rosa hane:


När halsbanden sattes på blev plötsligt valplådan väldans färgglad och vacker! :]

Stapplar bort till fina mamma Ginza.

Nu vinkar röd hane godnatt. Imorgon kommer foton på tikarna respektive hanarna upp och förhoppningsvis även en film på deras söta försök att gå. /Jannica, ELJAJOS


Tassavtryck:
Postat av: Jeanette

Så fort det går! Roligt med liten Zuki junior:)

2012-06-19 @ 22:36:37

Lämna ett tassavtryck här:

Mitt namn:
Kom ihåg mig till nästa gång

Min e-postadress: (publiceras ej)

Adressen till min blogg/hemsida:

Mitt avtryck:

Trackback