Första riktiga måltiden

Ikväll fick valpisarna för första gången smaka på annan mat än di från Ginza, och inget mindre än oxfärs stod på menyn denna afton. Jag kan ju definitivt säga att det var uppskattat! Allt åts upp och när det bara var någon enstaka "bit" kvar slängde sig alla i en hög mot det överblivna för att försöka vara den som tog det först och därmed fick lov att äta upp det. Annars är allt bra och för varje dag som går blir de vakna stunderna allt längre och det blir allt mer "liv i luckan", som man säger, eller kanske i valplådan??
 
Eftersom det blev snålt med foton i söndags tänkte jag dela med mig av några (ganska många) fler nu. Enskilda foton blir inte av denna vecka mer än de som tagits under lek osv. Valplådan börjar bli ganska liten och därför är det svårt att ta några söta enskilda bilder "in action". För inte nog med att valplådans yta blir allt mindre i takt med att valparna växer, de ska ju tvunget leka väldigt tätt inpå varandra allihopa också, vilket resulterar i att så fort jag ska fota en eller två valpar så hamnar alltid någon annans svans, rumpa eller huvud i vägen. ;]
/Jannica, ELJAJOS


Tassavtryck:

Lämna ett tassavtryck här:

Mitt namn:
Kom ihåg mig till nästa gång

Min e-postadress: (publiceras ej)

Adressen till min blogg/hemsida:

Mitt avtryck:

Trackback