Pappa på besök

Valparna fortsätter att äta, sova och växa och så mycket annat händer ju inte de första dagarna. Idag fick dock pappa Zuki tillåtelse av Ginza att hälsa på. Han tyckte nog de var något intressanta. Åtminstone tills de började röra på sig, då blev de lite läskiga.... pappor alltså! ;]

Vi har även fått annat finbesök idag. Grannen Karin kom hit med en fin bukett blommor som nu fint pryder hundrummet (dock inte i valplådan... det är bara på bilden ;]). Både vi tvåbenta och de fyrbenta tackar ännu en gång så hjärtligt! /Jannica, ELJAJOS

Tassavtryck:
Postat av: Lena Killander

Grattis till de fina valparna! De ser så ljuvliga ut.

Hälsningar från Lena och Nikita i Hököpinge.

2012-06-06 @ 10:21:58

Lämna ett tassavtryck här:

Mitt namn:
Kom ihåg mig till nästa gång

Min e-postadress: (publiceras ej)

Adressen till min blogg/hemsida:

Mitt avtryck:

Trackback