Presentation av de små

En dag gamla är de nu och alla har gått upp i vikt - härligt! Idag tänkte jag att vi skulle presentera de små. Namn kommer inte att delas ut förrän inför veterinärbesiktningen (ca 7 veckors ålder) och så länge kommer vi därför nämna dem vid halsbandsfärg. Än är halsbanden dock för stora och därför ligger de bredvid på följande bilder. /Jannica, ELJAJOS

Valp nummer 1 - Ljuslila hane.                             Valp nummer 2 - Röd hane.

Valp nummer 3 - Ljusblå hane.                             Valp nummer 4 - Lila hane.

Valp nummer 5 - Mörkblå tik.                             Valp nummer 6 - Grön tik.

Valp nummer 7 - Gul tik.                             Valp nummer 8 - Rosa hane.


Tassavtryck:
Postat av: Jeanette

Vilka små pluttisar:) Skulle ljuga om jag sa att de är söta:) men alldeles snart blir de det!

2012-06-03 @ 21:12:28
Postat av: Luna & Maria

Grattis fra tante Luna....stort knus

2012-06-06 @ 21:21:49

Lämna ett tassavtryck här:

Mitt namn:
Kom ihåg mig till nästa gång

Min e-postadress: (publiceras ej)

Adressen till min blogg/hemsida:

Mitt avtryck:

Trackback