tre veckor var det ja...

På grund av en hektisk dag igår hanns det inte med att uppdatera valpdagboken, och på grund av en hektisk dag idag hanns det inte med att ta fler foton än vad som togs igår, detta inlägget blir alltså av ett kortare slag och utan ett stort antal bilder.
 
Än är sömnen och maten det viktigaste och fortfarande tar båda dessa sysselsättningar mest tid, men tiden de är vakna utan att äta blir allt längre. Det är vid denna åldern man skulle kunna sitta och titta på dem i flera timmar och bara njuta av deras söta tafatthet. Leken blir allt vildare, men de är fortfarande himla klumpiga. :] Som tidigare nämnt är fotona få och enskilda foton får läggas upp senare i veckan om möjlighet ges till det. Dock ska ni få se på en film som filmades igår när jag bara satt som åskådare och mös en stund, så att även ni kan få njuta. :]
/Jannica, ELJAJOS

 

Tassavtryck:
Postat av: Pia

Ljuvliga!! <3

2012-06-25 @ 09:21:57
URL: http://kenneltreats.se

Lämna ett tassavtryck här:

Mitt namn:
Kom ihåg mig till nästa gång

Min e-postadress: (publiceras ej)

Adressen till min blogg/hemsida:

Mitt avtryck:

Trackback