5 veckor... och 1 dag

Nu har de små trollen varit ute i vardagsrum/kök och busat runt. De har även fått komma ut i trädgården. Som alla valpar när de kommer till nya miljöer, gnällde de lite i början men sen var det full rulle. De är så söta när de springer runt....och små!! De har även fått bekanta sig lite både med Zuki och Ginza. Zuki var lite nyfiken på dem och kollade in dem alla men sen hoppade han upp i soffan och la sig. Ginza trodde förstås att hon fått levandes leksaker!! Hon var jätteglad men man fick hela tiden säga till henne o ta det lugnt så gott det gick. Jag tyckte ändå att hon var duktig. Hon är ju bara fyra månader så det är inte så lätt.
Alla valpköpare har varit här nu ett antal gånger. De är så trevliga allihop så det känns jättebra.
Inatt kommer jag nog att försöka låta dem sova utan mamma Chickan. Det är ju dax att börja avvänjningen så smått nu! De äter av torrfoder som är uppblött i vatten 3-4 ggr/dag, men självklart gillar de Chickans mat bättre! Men ska man kunna flytta vid 8 veckors ålder måste man ju ha vant sig vid att Chickan inte kommer och serverar! Fortsätt följ oss nästa vecka..kanske har jag klippt i dem lite då!!!

// Lena, Eljajos

Lek i vardagsrummet:




Lek med Zuki:

Lek med Ginza:

Lek utomhus:


Hokki:

Hazze:

Hampe:

Hikka:


Tassavtryck:

Lämna ett tassavtryck här:

Mitt namn:
Kom ihåg mig till nästa gång

Min e-postadress: (publiceras ej)

Adressen till min blogg/hemsida:

Mitt avtryck:

Trackback