6 veckor... och 1 dag

Tänk så härligt vädret är denna höst...änsålänge iallafall. Valpisarna tycker det är mysigt att var ute och Chickan busar med dem. Även Ginza har fullt upp och hon försöker verkligen att ta det lugnt men ibland blir hon för ivrig. Men det är ju nyttigt för valparna att träffa olika hundar så både Ginza och Zuki fyller den funktionen. Jag införskaffade en liten mysbädd till dem som de har i vardagsrummet. Den kryper de upp i när de är trötta. Ja, även Zuki tyckte den verkade så mysig så han invigde den också!Carina från Gåsagårdens kennel har varit här och tittat på sina "barnbarn". Hon ägde ju morfar Otto, som tyvärr nu nyligen tagits bort pga ålderdom. Hon tyckte det var en fin och jämn kull och det är ju alltid kul att höra! Tack Carina för att Du tog Dig tid och komma hit! Halvbroren "Fräcke Chicko" har varit på besök idag. Han tyckte det var så kul att leka med sina små halvsyskon och de tyckte det var jättekul med en sådan busig halvbrorsa. Nu i veckan kommer vi att fortsätta med "träning utan sina syskon och mamma" dvs vi tar ut dem en och en en liten längre stund. Vi kommer väl även att försöka få dem att gå i koppel..ja, det är mycket som ska upplevas. Ni följer väl oss nästa vecka också?
//Lena, Eljajos





Lek med Chicko:

Hokki:

Hazze:

Hampe:

Hikka:


Tassavtryck:

Lämna ett tassavtryck här:

Mitt namn:
Kom ihåg mig till nästa gång

Min e-postadress: (publiceras ej)

Adressen till min blogg/hemsida:

Mitt avtryck:

Trackback