En kort trädgårdsvisit

Idag har vi utvidgat Inahs boplats då vi nu öppnat valplådan så att hon själv kan gå in och ut ur den. Så nu har hon en stor hage helt för sig själv vilket hon verkar trivas ganska bra med. :] Vi tog också ut henne i trädgården en stund med de andra vovvarna där hon fick leka lite med dem allihop. Dock var inte Zuki så intesserad... Men det är härligt att se henne med de andra hundarna och det är kul att både Ginza och Nova leker så fint med henne! Men man får hålla lite koll så de inte blir allt för överexalterade, hon är ju inte mycket större än en pipleksak... ;]
Kram Jannica, ELJAJOS

Lek med mammsen:

Lek med Ginza:

Lek med gammelmormor Zazza:

Allihopa i trädgården:

Sötnosen själv:


Tassavtryck:

Lämna ett tassavtryck här:

Mitt namn:
Kom ihåg mig till nästa gång

Min e-postadress: (publiceras ej)

Adressen till min blogg/hemsida:

Mitt avtryck:

Trackback