Vad som hände i måndags...

Hemsidans server var nere några dagar i helgen och tydligen var det på grund av översvämningarna i Köpenhamn... men nu är den tillbaka och därför kan jag nu äntligen uppdatera om måndagens händelser! :]

Först och främst fördubblade Inah sin vikt. Sen fick hon och Nova besök av Ginza som glatt och nyfiket gick fram för att nosa på lilla Inah. Det gick bra tills hon plötsligt ville börja slicka på henne, men då tyckte Nova att gränsen var nådd och markerade. Dock förstod Ginza direkt och höll sig på avstånd hela tiden efter det och då gick det hur bra som helst! :]


Lilla Inah har också börjat pröva sin små ben i veckan och när Nova varit ute en stund och kommer tillbaka stapplar hon ostadigt fram, men hon försöker i alla fall! :]

kram Jannnica, ELJAJOS


Tassavtryck:

Lämna ett tassavtryck här:

Mitt namn:
Kom ihåg mig till nästa gång

Min e-postadress: (publiceras ej)

Adressen till min blogg/hemsida:

Mitt avtryck:

Trackback