4 veckor

Igår blev valparna fyra veckor gamla. De senaste dagarna har de blivit allt mer vilda och busiga. Tidigare hade vi en liten korg som de låg i när vi bytade i valplådan, men den fick ju ganska snart bytas ut mot en biabädd eftersom att de växte ur den snabbt. Det tog dock ett tag för dem att våga ta sig ur och i den, vilket de lärde sig nu i slutet av veckan. :] Ginza tycker mycket bättre om att ligga och mysa i biabädden än i valplådan, hon gillar huvudkuddar och bädden har ju en fin och mjuk kant att vila huvudet mot, vilket även valparna verkar gilla...
                  Mörkblå tik & Ljusblå hane
                  Lila hane                                              Grön tik                                               Rosa hane
                Mörkblå tik                                           Ljuslila hane                                             Gul tik
                                                                                                                         Röd hane tyckte igår att det var dags att
                     Röd hane                                  Ljusblå hane & Grön tik           utvidga hemmet....
...och så blev det! Idag har jag, mamma och pappa hjälpts åt att bygga ett större hem till de små... som inte är så små längre. Detta resulterade i att fler leksaker fick plats och ljuslila hittade sin favorit direkt - den mjuka fotbollen.
Även Ginza är helnöjd med en stor hage och en behagligare viloplats.
/Jannica, ELJAJOS

Tassavtryck:
Postat av: Jeanette

Åhh vilken härlig hög valpar! Tror jag får titta förbi en dag:) Fina bilder som alltid.

Svar: Klart du får titta hit en dag!! Flera gånger också om du vill ;) Kram
kenneleljajos.blogg.se

2012-07-01 @ 21:58:34

Lämna ett tassavtryck här:

Mitt namn:
Kom ihåg mig till nästa gång

Min e-postadress: (publiceras ej)

Adressen till min blogg/hemsida:

Mitt avtryck:

Trackback