1 vecka har gått...

...sen valpisarna föddes och hälften av dem har idag dubblat sin vikt, och de
andra ligger inte långt efter. I torsdags, när andra sjöng om studentens lyckliga dar på diverse skolor och jag höll på med min sista inlämningsuppgift, togs en paus för mig och mamma att fira att valparna kommit till världen. God jordgubbstårta med åtta ljus blev det. Med det genustänk jag har fick det bli 5 rosa ljus för pojkarna och 3 blå ljus för flickorna. :]

Även idag ska ni få se portsättbilder, dock togs de lite senare idag och ljuset var riktigt kass, så så himla bra är fotona inte. Men, men de får väl duga. ;]

Valp nummer 1 - Ljuslila hane.                             Valp nummer 2 - Röd hane.

Valp nummer 3 - Ljusblå hane.                             Valp nummer 4 - Lila hane.

Valp nummer 5 - Märkblå tik.                             Valp nummer 6 - Grön tik.

Valp nummer 7 - Gul tik.                                Valp nummer 8 - Rosa hane.

Sötnosar <3


Tassavtryck:
Postat av: Jeanette

Bra med ljusen! Tänkte på att ni delat ut halsbanden otraditionellt - gillar!! Kunde inte låta bli att dra på munnen åt bilden av grön tik:)

2012-06-09 @ 22:31:14

Lämna ett tassavtryck här:

Mitt namn:
Kom ihåg mig till nästa gång

Min e-postadress: (publiceras ej)

Adressen till min blogg/hemsida:

Mitt avtryck:

Trackback