Och så var livet som vanligt igen...

I lördags hittade Kickan ett nytt litet gömställe, där det dessutom fanns god mat!

Och i söndags var det mys med Ginza som gällde.

Igårkväll hämtade vi hem Nova igen då både hon och Kickan skulle till Gerd och klippas idag. Innan klippningen både borstade och badade mamma Kickan, och sen såg hon ut som en fluffig liten hårboll.

Men efter klippningen blev hon fin, dock kände jag först inte igen henne när jag kom hem från skolan...


Innan valpköparna kom för att hämta henne lyckades vi ta ett fint litet familjefoto och Nova fick chansen att säga hejdå ordentligt till sin fina dotter.

Nu har hon flyttat och jag måste säga att det känns både lite tomt och även lite konstigt att nu återgå till vårt vanliga liv igen. Vi saknar henne men vi är säkra på att hon kommer få det hur bra som helst uppe i Göteborg!
Kram Jannica, ELJAJOS

Vi på ELJAJOS önskar nu Gunnel och Rolf Wetterlind Lycka Till med lilla Kickan i framtiden!


Tassavtryck:

Lämna ett tassavtryck här:

Mitt namn:
Kom ihåg mig till nästa gång

Min e-postadress: (publiceras ej)

Adressen till min blogg/hemsida:

Mitt avtryck:

Trackback