1 vecka

Idag är Inah en vecka gammal. Hon växer så det knakar och har nästintill fördubblat sin vikt, vilket syns. Vi har haft mycket att göra denna veckan. Nova är sådan tik som gärna bär runt på sin valp så vi har byggt och byggt och numera bor hon i en liten "koja" för att hon inte ska kunna gå och lägga lilla Inah under sängen, som hon gjorde en dag. Vi har också fått fina blommor av grannen Karin som vi tackar mycket för. Idag ska jag ha fest och därför ska Nova och Inah bo hos Ewa och Laszlo inatt, mamma och pappa ska lämna dem där lite senare. Men allt flyter på som det ska och jag kan knappt bärga mig tills hon öppnar ögonen och börjar gå runt.
Kram Jannica, ELJAJOS


Tassavtryck:

Lämna ett tassavtryck här:

Mitt namn:
Kom ihåg mig till nästa gång

Min e-postadress: (publiceras ej)

Adressen till min blogg/hemsida:

Mitt avtryck:

Trackback