Biltur till Skanör

Imorse lastades valparna in i bilburen och sen bar det av till klipparen Nilla i Skanör. Förutom lite gnäll i början, som snabbt la sig, gick deras första biltur hur bra som helst. Lika bra gick det när de släpptes lösa i det helt nya rummet där de kände sig som hemma näst intill direkt. Alla nya saker att leka på, i och med var ju bara ett stort plus i kanten! Medans de lekte fint på golvet togs de upp på klippbordet i tur och ordning där de förvandlades från rufsiga björnar och yrväder till fina minihundar - otroligt söta blev dem! :]
Ljuslila hane
Röd hane
Ljusblå hane
Lila hane
Mörkblå tik
Grön tik
Gul tik
Rosa hane
 
På torsdag blir det valptitt med några andra uppfödare vilket ska bli himla roligt och trevligt. Och om bara några dagar kan vi meddela vem som kommer att heta vad.... :]  /Jannica, ELJAJOS

Tassavtryck:
Postat av: Gaby

Grattis Lena! Vilka sötnosar!! Kram Gaby

Svar: Tack!! :)
kenneleljajos.blogg.se

2012-07-18 @ 16:50:41
URL: http://www.eudoras.se
Postat av: Lotta

Vilket fint gäng wheatenvalpar!

2012-07-22 @ 21:36:28
URL: http://www.eudoras.se

Lämna ett tassavtryck här:

Mitt namn:
Kom ihåg mig till nästa gång

Min e-postadress: (publiceras ej)

Adressen till min blogg/hemsida:

Mitt avtryck:

Trackback