Sol, bad och bus

Vår lilla Ella fick igår besök av sin blivande "storasyster" Molly.
Den stekheta värme som dagen bjöd på fick oss att till slut leta fram den lilla poolen. Lagom uppskattad och besökt av alla. Några tyckte dock att det var roligare att bita i kanten än att vara i den...
När solen gått ner och det återigen började bli lite svalare blev det bus på riktigt. Zuki, Ginza och två valpar åt gången lekte glatt både på gräsmattan och i rabatten...
... Och även idag blev det lite bus med pappsen...
Imorgon står det kloklippning, bad och finslipning av päls på schemat innan veterinärbesöket på fredagmorgon. Sen är det dags för de sista förberedelserna innan flytt nummer ett och två på lördag... De små har redan blivit "stora". /Jannica & Lena, ELJAJOS

Tassavtryck:
Postat av: Jeanette

Tack för senast! Hela högen är SÅ fina och härliga! Önskar dem allt gott i sina nya hem.

Svar: Tack själv, Jeanette. Det var trevligt! :)
kenneleljajos.blogg.se

2012-07-27 @ 21:07:06

Lämna ett tassavtryck här:

Mitt namn:
Kom ihåg mig till nästa gång

Min e-postadress: (publiceras ej)

Adressen till min blogg/hemsida:

Mitt avtryck:

Trackback